. ;)

Hallådär!
Idag har det vart nice igen, som alltid på fredagar :)
Iallafall så åkte jag till skolan, och märkte att jag tappat mitt busskort så fick åka på remsa . Vi hade samhällskunskap när vi kom. Jag jobbade på med politiken igen, som igår. :)
Efter lunchen hade vi försäljning och service, och där skulle man sitta två och två som Suss delade in. Jag & Lisa jobbade. Sen slutade vi och alla åkte hem nöjda och glada :D
Kom till Norrtälje och Rasmus och André hämtade mig. Sen åkte vi till R-bro och där fick vi jaga Peters en totto och två får som smitit. Två gånger!
Sen åkte vi in till N- town igen och jag skulle hem o käka. Fläskfilé och klyftpotatis med Tzatziki, Yummie!
Nu sitter jag här och väntar på Rasmus och André igen, sen vet jag inte vad vi ska hitta på. Men jag vill dricka lite öl, får se hur dom ställer sig till saken idag. Rasmus blev trots att grinig när jag gav förslaget igår :P
Skriver kanske när ja kommer hem , annars vet ni vad jag gör.... Sover!
Hejdåhejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0