Fredag 19/9

I fredags, som sagt vaknade vi nångång runt elva har ja för mig. Runt halv tolv ringde Sandra och frågade om hon kunde få kolla på min häst nångång under dagen. Åkte in till Norrtälje och köpte kaffe och sallad på donken. Sen åkte vi ut till Snoris och hämtade honom för han skulle in till skolan elller nåt :P
Sen skjutsade Rasmus hem mig så jag fick duscha och greja. Ringde Sandra och hon kom och hämtade mig.
Hon var tvungen att köra ut sin medryttare till Hovind i malsta, hälsade lite, och sen vidare ut till finsta till min lilla Loan. :)
Vi kollade litegrann och sen åkte vi till malsta igen och kollade på Hovind igen. Så frågade Sandra om jag ville provrida, för eventuellt byte/köp. det gjorde jag och det gick hur bra som helst. Bilder kan ja lägga upp senare. :)
Sen vare bara att ruscha in till Norrtälje för då kom vi på att tiden gick så snabbt att ja skulle börja jobba 15 minuter senare :P
Det gick bra och sen kom Rasmus och hämtade mig när jag var klar runt kvart över tio.
Sen åkte vi hem och sov :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0