godnatt!

jag va ute hos morfar och åt kräftor och grejer idag :) sjukt mysigt att träffa honom igen :) länge sen nu.
Sen åkte vi hem runt sex och då åkte jag och mamma och handlade vaniljté och Bollnäsfil - min frulle imorn :)
Sen övningskörde vi en liten sväng och det gick hur bra som helst, jag är jätteduktig :)
Vi kom hem och vi var trötta, så vi kokade lite tévatten och fixade vaniljté.. mums! Sen gick jag in i duschen och stod där ett bra tag, för det var ju så rackarns kallt ute så téet gjorde bara att jag frös ännu mer :P Nu är jag så himla trött. Väntade på Rasmus samtal, men väntade upp förgäves när ja lika gäran kunde somnat och sen pratat me honom , eller så kunde ja ju pluggat :P haha otur , men iallafall så är ja lite irriterad på honom. dock mer än vanligt. :( 

Jag älskar dig Rasmus Larvald!
 




Godnatt!

Kommentarer
Postat av: kingen

nICE Nice

2008-10-02 @ 19:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0