Lördag 20/9

Idag vaknade vi av väckarklockan som ringde tjugo i nio, och vi jäktade upp igen. 
Vi skulle möta Sara på busstation 10:10 så det blev bråttom. Tyvärr så ville inte jag vakna så rasmus fick picka på mig/tända lampan/kittla mig/sitta o kolla på mig tills jag vaknade :P haha bråttombråttom!
Hem till mig och fixa, sen plocka upp Sara och vidare till donken (kaffe & muffin), direkt ut till snoris, plocka upp snoris o johan, hämta jimmy, ringa jocke för att höra att vi missat bussen precis. Så då åkte vi och plockade upp jocke, åkte ut till Kapellskär och åkte båten . Eller först vare problem med vakten att han ville se leg, men jag är ju bara 16 så jag säger det sakt ut att ja är me johan för att ja är bara 16. Så ropar han efter mig och Sara att om han kommer på oss me alkohol så skulle han slänga av oss i mariehamn :p haha, jag tyckte att han kunde göra det :P haha!
Det var iallafall kul på båten tyckte vi :)
Sen kom vi hem och då gick vi o käka pizza. Sen blev det hemgång och vi alla tre, Rasmus jag och Sara somnade på en gång. eller nu i efterhand fick jag reda på att det bara va ja o rasmus som somna.  Sara hade tydligen haft svårt att sova och låg o lyssnade på oss när vi snarkade :D
Riktigt skoj var det iallafall. Det gör vi om Sara. (kommer förmodligen en bild från båten också)
Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0