Måndag 22/9

Idag åkte jag till skolan med bussen som går tjugo i åtta.
Dagen började med individuellt val där vi skulle föna "låda" (herr) Det gick okej.
Efter Lunchen hade vi kundpass, då skulle vi rulla permanent eller göra sånt som vi missat . så jag klippte skägg på min docka. Senare runt halv ett fick jag en klippning kl 14.
Då fick jag klippa klassisk herr med finish i nacken. Som tur var så var ju Susanne där och kunde påpeka mina fel. :) Men  dom var inte många :) Så han blev jättenöjd och jag fick dricks :)
Hur som helst kom jag hem och Rasmus hämtade mig på station. Åkte hem till honom sen hem till mig. då satte jag mig och skrev en novell som ska va inlämnad till imorn. Hoppas det går vägen. Har en bra början men ska lägga mig och skriva slutet snart :) brabra. !
juste! jag pratade me Sandra idag och nu kom vi fram till att jag flyttar min Loan till deras stall och hon säljer Hovind. Skönt att ha pållen lite närmre :) Iallafall så blir det i slutet av veckan :) wiiie!

Nu är jag nöjd med skrivandet för idag! 
pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0