måndag - wellabesök!

Idag har vi haft en riktigt spännande dag. En färgintroduktion med Wella!
Då kom det en tjej till oss och hade lite föreläsning om de olika sorternas färger och grejer.
Sen har vi lunch och efter det en genomgång av permanent - vätskor och sånt.
Klockan ett skulle vi börja praktiskt med förutbestämda färgmodeller. Och man skulle jobba i par, så jag och Nicole jobbade på en kille som hette Robert. Och när jag frågar om han har något önskemål så säger han; gör vad ni vill, det är väl ni som kan!
Haha, fett skoj tänkte jag och började tänka "magma", färger som har väldigt intensiva färger. Röd är i magma knallröd osv...
Men nej jag frågade om jag skulle kunna få göra  nåt sånt. men då sa han att han hellre ville ha antingen blondt eller brunt. Då frågade vi Camilla från Wella vad hon tyckte. Hon tyckte att vi borde göra en vanlig killfärg - grafitgrå.
Iallafall så satt jag och Nicole igång där och resultatet blev skitsnyggt faktiskt.
Tyvärr tog jag ingen bild eftersom min mobil pajade i helgen så jag har en skruttig Nokia utan kamera för tillfället.
Sen gick vi igenom vad vi alla hade gjort med respektive modell och sen fick vi förklara recept och hur vi hade tänkt.
Åkte sedan hem till Norrtälje och chockades av att det stod poliser runt rasmus bil på station. Anw, greymt trevliga och ville ingenting annat än att prata. :)  Sen åkte vi hem och åt och kollade på Idol. Fast jag antar att det inte är riktigt slut än. Eller jag vet inte, är inte intresserad så ja stängde av när dom åkt. För det va André som ville se.
Nu sitter jag här med datan och har precis skalat en apelsin, så tänkte äta den och sätta igång att plugga lite samhällskunskap. Har ju faktiskt prov på torsdag.. PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0