NÄYZ!

idag kom jag ju tyvärr lite sent till skolan, men missade bara läxförhöret. Eller bara nästan för ja va tvungen att göra det efter lektionen då istället :P
Sen hade vi samhällskunskap och jag & dentan satt i "hallen" och jobbade. Jag tror jag kan lova att ja skrev minst åtta sidor :)
Efter lunchen så hade vi svenska, men det va tråkigt så jag, jossan, julia och dentan tog en rast. Hon sa dock fem minuter, men vi kom fem minuter innan lektionen slutade istället :D Haha ! Iallafall så hade vi rast och sen arbetsmiljö och säkerhet. Men då satt jag och pratade med Jolle om hästar och grejer, så jag lyckades bli sen till det också :/
Sen slutade vi tjugo minuter senare. Då gikc det ingen buss förns tre och kl va 13:20 när vi slutade. Så Angelica ringde Linus så kom han och hämtade henne så jag fick följa med till lilla Norrtälje. Medan vi väntade så satt jag o pratade me Jolle igen om hästar. Hon har skaffat ett fullblod men hon måste ha sällskap till den så jag tänkt flytta min totto dit stället. Så kan jag på samma gång umgås mer med pappa, för det är nära :)

Pappa kom och plockade upp mig i Norrtälje vid Janssons livs eller vad det heter :D Sen drog vi till vickningen o köpte tunnbrödsrulle och sen ut till stallet.
Där fick vi ju som vanligt gå och leta efter hästarna, för hon flyttar dom hur som helst. :/
Men så hittade vi och tog in dom. Sen kom Sami (hovslagaren), och så borstade jag av dom så dom glänste :) 
Raringar  =)                                                                      
Tindra :)Loan :)

Kommentarer
Postat av: josefine

det kommer bli great ;D

2008-09-28 @ 12:38:32
URL: http://jollajutt.blogg.se/
Postat av: teresia

Ja det kommer bli peeeeerfect! ;)

2008-09-28 @ 13:27:42
URL: http://terroresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0