Och så va det tisdag igeen!

Idag började jag klockan åtta i skolan, engelska (shuhuu!) /not!
Sen svenska, det va rätt nice för hon bara snackade och jag satt och kollade på hästar till salu på saras data :):):) Nööjd! tyvärr missade jag massa info.. Vi skulle lämnat in en novell som vi fick i uppgift att skriva förra tisdagen till idag, men det va omöjligt och alla kom på så bra ursäkter så vi ficck max en dag till på oss eller nåt. det va det enda jag hörde :D

Sen hade vi lunch, så jag, Sara och Andrea knallar till pizzeria Roma och käkar där istället. Riktigt jävla skoj!
 Iallafall så råkade vi ju komma en sisådär 25 minuter försent till gympan , men övertalar Svenne (gympalärarn) att vi faktiskt börjar kvart i så vi va inte så sena. Och han gick på det för han har glömt att vi flyttat upp den lektionen så alla ska hinna me bussarna hem osv. Så han kollar på schemat och vi blev jättenöjda och glada :)

Jag hade bestämt me Sandra att vi skulle åka ut o kolla av stallet lite, men hon hade inte hunnit äta när ja va tio minuter från Norrtälje. jag ringde rasmus och sa att han fick komma ner till station och sällskapa med mig. Mysmys..
Sen kom Sandra och vi åkte till stallet, men klanten hade glömt stallnycklarna i Norrtälje så det va bara o åka hem igen.
Då åkte vi hem till henne och käkade mackisar med ketchup och aromat? Brukar man ha aromat på mackisar ?
Sen ringde Carro och ville ut till sin totto och då åkte vi alla tre ut. Carro och Sandra tömkörde Hovind och Cassandra. Jag själv kollade mest runt i stallet. Kommer bli Fett nice!
Sen åkte vi till Norrtälje igen och lämnade Carro och hämtade Emma, så åkte vi till Sandra igen. Satt där och hade skoj!
Sen skjutsade Sandra hem mig, happiiiii  !
Nu ska jag iallafall plugga hår & jävla färg som vi har prov på imorn. SYND OM MIG!!
Herråååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0