Ondsdag.

Hejhejhejhejhej!
Idag kom jag, Denice & Angelican till skolan typ tio i elva och vi börjar halv tolv. För dom där jävla bussarna från Norrtälje går så grymt dåligt! Iallafall så käkar vi, ris och nån con-carne-grej-liknande.
Så började vi med PROV i Hår och färg kl 11.30. Vi fick en timma på oss, men alla var klara efter en kvart ungefär så vi fick rast :)
Sen kom vi in igen och då hade vi mentorstid, vi kom fram till massa bra grejer. Som tillexempel att vi som inte klarade Matte A ska få tenta av det nu, eller så snart vi kollat me paulo om vad vi missade på . Tror tyvärr att jag missade på  nationella och blev därmed inte godkänd. Life's life ;) Sen är det ju bara att ta nya tag med Matte B :P
Jag vet att jag kan om  jag bara vill, och jag hoppas att vi detta år har en lite mer seriös mattelärare. Goooran är ju trots allt rektor så det lär väl gå bra :D

Sen höll vi på och tonade och höll på. Sen kommer jag inte ihåg mer.
Nu är jag så sjukt trött och måste plugga lite engelska till imorn och lite hår & färg till nästa vecka. Fast egentligen borde jag börja läsa samhällskunskapen. Typ 50 sidor Politik! Jag har inte ens en aning om vad politik innebär.
Iallafall fick jag mysa med Rasmus idag :)  Vi åt mat och kollade på film. Sen smög han sig på min godispåse också. Haha! han som påstår att han verkligen inte tycker om godis..
Iallafall väntar böckerna igen. , Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0