Tisdag 16/9 - Slingor

I tisdags var jag också i skolan och kom i tid, tror jag. Runt åtta var jag inne i klassrummet iallafall.
Vi började med engelska - läsning  i 30 min. Sen kommer jag inte ihåg vad vi gjorde mer. Efter det hade vi samhällskunskap. Satt antagligen och spelade ett skojigt spel på mobilen eftersom jag inte kommer ihåg vad vi gjorde där... Lunch, sen  gympa.
- Jajamän! jag va me på gympan, tyvärr blev jag besviken för det va orientering. Så jag Denice och Angelica "sprang" iväg in i skogen och hittade två av våra egna, sen hittade vi bara kontroller till en annan bana. Så vi satte oss på en sten för en rökpaus. Sköönt! Sen tyckte vi att vi var värda att gå tillbaka. Så vi traskade tillbaks mot gympasalen igen och jag hittade stora fina kantareller som jag tänkte att min mamma skulle få steka till mig och henne sen. Yes!

Sen gick jag ner till salongen där treorna hade kundpass och satte mig i stolen och hoppades på det bästa. Ville ha ljusbruna slingor. Så i mitt gulblekta hår la Carro (frisören) i en toning i ask med en droppe violett och en ljusbrun färg om vartannat i foliepaket. Det blev lite för ljust. Ville ha lite mörkare än så. Men det fixar vi nästa tisdag bestämde vi.... to be continued...

Kom till Norrtälje ungefär tjugo över fem, så gick jag hem och fick lite mat i mig. Sen bjöd mamma över Ann-Helen och Rasmus kom och hämtade mig så åkte vi till flygis och köpte läckra chips . väl hemma igen kom vi överens om att vi skulle kolla på en skräckfilm, som visade sig vara sjukt tråkig och inte läskig. (Annars är jag känslig, men den här va tråkig) "Dödens tunnel" eller  nåt sånt hette den. Så ville jag att vi skulle kolla på en annan film som hette nåt me "sultans" blabla. Inge vidare spännande, för hela tiden åkte min mobil upp och jag började spela. Så det fick bli ett gammalt hederligt avsnitt av rederiet. Sen sova! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0