tisdag,

LOKA är riktigt riktigt gott! Min favorit är "likes asia" med grönt te och vit persika. Nam-nam. :)


Idag har jag vart i skolan och nu sitter ja o pluggar. Eller gjorde åtminstone...
Tidigare idag, efter skolan, va ja me Rasmus, André och Jimi. André bjöd på donken :D
Och nu ville mamma  att jag skulle följa med på friskis. Men jag känner att jag faktiskt måste plugga. För imorn äre marknad och då kommer det inte bli mycket pluggat och på torsdag är det prov.
Imorn ska jag dessutom en sväng till tandläkarn i Sollentuna och efter det till sjukhuset i Täby. Så får vi se när jag får ta bort tändställningen.  Och stackars pappa får agera taxi och skjutsa mig. Kanske att man hinner gå lite i "täbban" och kolla lite :)

Nu ska ja sova, sen plugga. Eller tvärtom, jag vet inte än. :D Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0