tjolahopp!

nu har ja inte skrivit på ett tag och jag har inte så mkt tid för jag har bråttom ut till morfar. Han vill bli klippt och sen vill han bjuda på mat :)
Men på fredagkvällen satt vi och tog det lugnt, sen mötte jag dentan, lina. selma och frida. :)  sen gick vi till rasmus men esn srog dom ner på krogen och vi gick bort mot jocke. och sen gick jag hem. Det var inge vidare kul ändå. för vi mötte hela packet som vart hos jocke som var på väg hem.
Igår på dag så vaknade vi av att pappa ringde och vill ta en fika me oss. Men rasmus orkade inte gå upp. så jag gick ner o mötta pappa. på kvällen jobbade jag, efter det träffade ja samma gäng som på fredagen . Sen drog dom på fest och jag o rasmus gick hem.  va helt slut efter jobbet. Och nu ska ja till morfar. :) Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0