Torsdag 18/9

Shulululu!
idag är det torsdag och jag börjar skolan 8:00 och slutar 15:10, egentligen..
Men dagen börjar med att ja försover mig, stressar och missar bussen med några sekunder. Så jag sätter mig på 676 och åker till Danderyd, måste dock vänta på 629 mot Åkersberga så ja köper mig en kaffe.
Kommer precis till engelskalektionens slut, synd, annars hade ja fått tillbaka min diagnos. Visar mian taskiga hårfärg för klassen och alla utvärderar. usch! Vi knallar bort till samhällskunskapen och sitter där i 1,5 h, booring. Men tydligen har vi prov i det om två veckor. Aj aj!
Efter det - lunch! Men idag hade jag ingen vidare matlust... Vet inte varför.
Sen var vi lediga från svenskan för vi ska skriva en novell som ska vara inlämnad på tisdag nästa vecka. Då gick vi och pratade med Viktoria som vi har i Arbetsmiljö & säkerhet. hon bestämde att vi skulle samlas halv tolv för lite info och få några papper till grupparbetet som vi ska börja med nästa vecka egentligen. Då fick vi sluta :)

Väl i Norrtälje runt 14 tiden kom välrdens bästa Rasmus och hämtade mig på station så åkte vi ut till roslagsbro där André och Jimmy väntade me sin ful-Sierra. Tillochmed att jag fick köra! Wiiie!
Vilken André och Jimmy senare körde sönder... Då va det roliga slut. Så åkte vi till Rasmus mamma och jag borstade hästarna medan Rasmus, André och Jimmy stod o slog på ful-bilen. Åkte in till Norrtälje och fixade lite grejer och beställde pizza och åkte hem o käka. Sen dess har vi suttit och tävlat mot varann i spel på datan. Haha! Jag leder ofc!
See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0