I want it all!

Hur jävla dålig är jag egentligen ? Försover mig första riktiga skoldagen. Haha!

Jag vaknade vid åtta och tog bussen som gick tjugo i nio och sen kommer kruxet... Jag blir så jävla förvirrad när ja ska åka tåg . Står som ett jävla fån och försöker förstå tågtidtabellerna och missar ett tåg. Sen, tjugo minuter senare kommer ett annat och då tar ja det på ren chansning, och Yes, jag kom fram!
Jag hade rätt roligt i skolan ändå. Men sen fick jag och Angelica springa till bussen, och den va försenad och jag skulle börja jobba fyra egentligen, så jag fick ringa och säga att jag skulle komma senare. Hej och Hå, min dag slutade iallafall bra. Nu snart ska jag nog sova. Natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0