För att F är tråkig att prata med i telefon.

Gick upp halv åtta i morse och var på salongen runt nio. Mötte Lise och blev presenterad för alla de andra som jobbade där. Lise skulle inte jobba idag så hon berättade lite om salongen och i övrigt hur det fungerar i Norge, och sen åkte hon. Det är faktiskt mer annorlunda än man kan tro.
Det har iallafall vart jättelugnt på salongen idag. Så lugnt att även de anställda var lite brydda över att det var så lite folk. Vi (Noran, Marisa, Sebastian och jag) har suttit och pratat, diskuterat druckit massa latte och bara haft jätteroligt av och till :D Mitt på dagen sprang jag och Noran ner i centrumet och köpte en foundation, en loggbok, en kalender och sen annan bok där jag tänkte skriva dag för dag vad jag har gjort på salongen.
Det ska verkligen bli jätteroligt att vara där i två veckor xD

Lite senare på dagen vaxade Monika mina ögonbryn. Så nu är dom fina igen.

Kommer nog ta lite bilder på salongen som jag lägger upp här senare. Den är jättefin, tycker jag :)

Snart ska jag nog ner och äta middag. Hade!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0