Fruktansvärt tråkigt efter midnatt.

ALLA TJEJER, SKA GÖRA TESTET!

Är du kär just nu? ...
Har du någon kille just nu? ...
Har du dumpat någon? ja
Har någon dumpat dej? ja
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? ja
Vem kramade du senast? Daniel
Är det okej att din kille/tjej hånglar med en annan tjej/kille? Ne

SKOLAN
Är du duktig i skolan? Om jag anstänger mig
Har du bra betyg? Om jag orkar. Fast nä.
Har du fått göra om ett prov någongång? Ja
Har du fått ett bra resultat på ett prov? Ja
Sköter du dej i skolan? Oftast
Har du tuggat tuggummi under skoltid? Ja
Haft mobilen på lektionstid? Ja
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? Ja

 

FAMILJ:
Hur många är ni i din familj?
jag, mamma o pappa
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? Ja
Trivs hemma? Ja
Har rymt hemifrån från att du inte orkat med familjen hemma? Nej
Har skrikit och slagit din mamma? Nej
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? Nja
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp osv? Ja
Du älskar din familj oavsett vad som händer? Ja


VÄNNER:
Du har vänner?
Ja
Du brukar vara med? Så många jag hinner med
Vem/vilka var du med sist? Frida
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? Ja
Är det okej att ha kill-kompisar? Definitivt!
Har du pussat någon av dina kompisar? Ja
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? Nej
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? Nej

FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag?
Nej
Putar med läpparna på foton? Nej
Använder foundation på läpparna? Nej
Super dej packad varje helg? Nej
Du har kysst en tjej? Jo
Du plattar håret? Nej

ALKOHOL:
Har druckit alkohol?
Ja
När drack du alkohol senast? Förra fredagen
Vem bjöd dej på alkohol senast? Magnus eller Frida
Vad var det för sorts alkohol? Öl eller vin
Brukar du dricka alkohol? Om jag känner förT
Har du druckit öl? Ja
Tycker du om öl? Ja

KRIMINELLT:
Ange tre saker du snott?
 öl, tändare och cigaretter
Är det okej att vara kriminell? Nej
Vill du bli kriminell? Nej
Vad är inte okej med att vara kriminell? Allt ?
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? Nej
har du suttit i fängelset? Nej

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden?
Ja
När grät du senast? av att jag skrattade.. i torsdags
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? Det har jag säkert.
Du har slagit ner någon? Nej
Du har skadat någon med flit? Ja
Har du någon gång velat döda någon? Nej
Vem bråkade du senast med? Inte en aning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0