Homecoming tomorrow.

Idag har jag vart jätteglad, enda från starten. Vilket, i mitt fall, är väääldigt sällsynt. Jag gjorde en inrullning på en långhårsdocka och satte i torkgrejen. Sen gick ja runt och kollade lite och gjorde annat. När klockan var en sisådär kvart i två gick jag ner och hämtade tårtan jag beställde i tisdags. Så åt vi massa tårta och hade jättekul i personalrummet :D Efter det gjorde jag en långhårsuppsättning. faktiskt så blev den bra :O
Iallafall började jag kolla på dvdn som rullar dagarna i ända. och just när ja kollade så klippte de en häftig frisyr. Då blev såklart jag också sugen och satte mig o kollade efter bilder och frisyrer. Så började jag prata med Lise och hon sa : "Ja, du borde klippa någonting lite rockigare och skippa den där ävla fjortislooken. Du ser ju ut som hälften av skadinaviens andra tjejer, gör nåt kul!" Och kunden hon hade började nicka och sa; "ja det borde du göra" hahaha :D Men så sa Lise att jag borde kolla på visningen från haute coiffure France -09/10. Och då fastnade jag riktigt för en av frisyrerna.  Anw, jag kollade med Tove, bara lite på skoj sådär, om hon kunde klippa mig. Och det kunde hon så, det blev ett lite impulsivt beslut. Så nu har jag klippt mig iallafall.




Det ska se ut ungefääär sådär. Ska klippa mer imorn och färga. Vet dock inte vilken eller vilka färger det blir. Det återstår att se helt enkelt. Godnatt och sov gott :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Skitläckert! <3

2009-10-23 @ 06:58:26
URL: http://elinnhelena.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Vilken snygging! ;D

2009-10-23 @ 12:38:52
URL: http://magdalainen.blogg.se/
Postat av: Linus

Röck 'n Röll!

2009-10-23 @ 16:23:33
Postat av: denice

hmm.... see you tonight!!

2009-10-23 @ 22:31:34
Postat av: Linus

Eller nej, Hockey frillan!

2009-10-24 @ 02:22:53
Postat av: D E L L A

Ha en fin söndag! :)

2009-11-01 @ 11:45:04
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0