"skit i de du så lever du längre"

Jag ska inte skylla på att jag inte haft tid att skriva. Jag har inte velat eller orkat.


I fredags var jag ledig och på morgonen när ja vaknade så kände jag mig febrig. Så jag sov jättelänge och kollade sen på tv. Moster kom hem runt halv tolv någon gång och frågade om jag ville följa med och kolla på tennis. Det ville jag, men nackdelen var att jag var tvungen att göra mig i ordning på mindre än 10 min . Och sagt och gjort så var jag det. Wööuw, kan det ha vart första gången jag var snabb med att duscha, klä på mig och plocka med mig grejerna ja skulle ha med mig. Allt utom tändare märkte jag senare på dagen. Den hade ja glömt i mjukisarna såklart.
Vi åkte till Oslo och kollade på tennis. Efter ett tag gick jag in på IKEA som lång bredvid hallen och letade efter en tändare, men inte en enda i någon jävla form fanns det ?! :O  Sen åkte vi till lägenheten och kollade på tv, slappade och väntade in Jakob och Daniel. Runt sex knatade vi bort till Colosseum för att titta på Fame! Vilken var riktigt bra :D

Men det var inte det här jag skulle skriva om.. Känner att detta inlägg kommer bli långt.

Lördagmorgon - Jag orkar inte ens vakna för den gör så ont i skalln och ja hade ont i hela kroppen. Så den dagen låg ja bara i sängen/soffan. Jag som egentligen skulle in till Oslo på middag hos Sebastian och Marielle med Noran. Yeye, man kan inte rå för att man blir sjuk.

Söndag - Pluggade hela dagen.

Igår så var det praktik. Jag tvättade ladies (och en man) som bara den. Sen satt vi och pratade emellanåt.
När vi stängt så åkte jag, Noran och Seb till Oslo. Seb drog hem och vi gick in på centret och han köpte wax och jag köpte min parfym som jag har letat i princip hela världen för att hitta. Och så fanns den på parfymeriet i Oslo ?!  Och så köpte jag är kappa/jacka med lite fuskpäls i halsen. Gryymt snygg!

Annars, Idag har jag... gjort i princip samma sak som alla andra dagar. Eller, jag har klippt mig. Uppklippt. Frågan är bara om ja kommer härifrån endast med "ny" frisyr eller om ja kommer hem med annan färg. hm hm hm. Kan bara inte komma på att bestämma mig för någon färg. Förslag ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0