Søndag

Idag har jag pluggat matte i flera timmar. Daniel har matteprov på torsdag så jag satte mig bredvid honom. Jag har lite rester sen ettan som jag tänkte bli av med, så det är lika bra att sitta nu när jag inte har nångonting annat för mig.
Pratade med Lise nyss om vilka tider jag ska vara på salongerna. Jag skulle komma till centrum runt tio i nio imorn och möta henne samt träffa alla de andra som också jobbar på den salongen.
Som jag uppfattade det så kommer jag kunna bestämma från dag till dag om jag vill jobba mellan 0900 och 1700 eller om jag vill jobba 1000 till 1800. Jätteskönt, för då kan jag åka med moster upp på tordagar när hon börjar tio. xD

Snart kommer min andra kusin Jakob hem från Malmö. Han har vart där och spelat tennis över helgen. Så det ska bli roligt att träffa honom. :) Vi kanske kollar på film ikväll, om inte han måste plugga massa. :/

Nu ska jag sätta mig och skriva lite på min bokanalys medan maten blir klar. Ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0