Händig kvinna.

Idag har jag presterat ovanligt mycket, tycker jag.

Jag har först och främst vart med och verklligen lyssnat på alla lektioner. Sen när vi skulle ha kundpass, så hade jag inte kund fören vid tvåtiden. Då var jag, Jossan och Sara så jättevänliga och hjälpte de två killarna som hjälpt till och byggt och grejat i vår salong. Jossan och jag teamworkade med att klistra på lister på massa hyllor. Och när det va klart så hjälpte jag Andréa och Sara T med monteringen av några hyllskåp (?)
Vid två kom min kund och då va jag tvungen att byta hammaren och skruvdragaren, mot saxen och kammen ;)
Åkte hem med bussen 1615, som förövrigt hoppade så jag trodde jag skulle få hjärnskakning.
När jag sedan kom till Norrtälje var det bara till att börja knata upp till cooopet och börja tjäna pengAr ;)

Igår tränade jag iallafall lite handboll för första gången på mycket länge. Tänkte att jag skulle skriva och berätta om det igår, men blev inte av. För jag ville vara säker på att jag inte skulle ha träningsverk.
Det var iallafall jättekul att få träna igen. Har saknat det så fruktansvärt mycket. Så nu får vi se om det kanske händer någonting på muskelfronten ;)  Ha det bra alla! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0